Helge Bø Skrevet 21. april 2000 Skrevet 21. april 2000 Hei Birger! Jeg, og sikkert flere andre, fikk ikke med meg alle de norske atc-filene dine. Hadde vært alle tiders om de ble tilgjengelig igjen, kanskje her på flightsim.no ? Mvh Helge Bø. Siter
Morten Nesvik Skrevet 21. april 2000 Skrevet 21. april 2000 I second that! ------------------ Morten Siter
Birger Blomvik Skrevet 21. april 2000 Skrevet 21. april 2000 Det er nok for sent å få filene fra meg, da alt er slettet !! Jeg har rensket maskinen og webben er også slettet. Da må det i så fall være noen der ute som har filene dere trenger. En kan spørre seg hvorfor, men jeg har nå valgt å slette de etter at de har vært ute i et par års tid nå og de fleste har ettervert kommet over til FS2000. Adv-ene vil ikke fungere 100 % i FS2000, og jeg vil derfor begynne fra børjan av med å lage turer til FS2000. Forløbik mangler jeg en god programvare. Mulig jeg legger ut turer for Radar Contact 99. Den har jeg lisens på og det ser lovende ut.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.