Ken-Robert Bjørkli Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Over hvem som parkerer hvor på Gardermoen..?Holder på å legge til parking codes til Afcad filen som fulgte med siste Na. Ps:Kunne egentlig tenkt meg en oversikt over hele Norge,visst det finnes noe slik informasjon noen sted..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Driver med det samme jeg, for de fleste store flyplassene i Norge. Jobber da utifra bilder jeg har funnet på airliners.net og airpics.com, og utifra hva jeg har sett på flyplassene jeg har vært på. I tillegg legger jeg til "litt ekstra" av plasser for hvert enkelt selskap, for å være sikker på at de kommer til en ledig gate. Sender deg min foreløpige AFCAD for ENGM, så kan du se hva du synes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 ok..takk skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Kommer bare med en ide her! Hva med å kontakte avinor på de respektive plassene? de bør ha en viss oversikt over hvor de forsjelige selskapene bruker å parkere Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 For Gardermoen kan du brule oversikten over avganger på http://www.osl.no/. Der ser du hvilke utganger de forskjellige selskapene bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.