Gå til innhold

topp service fra ...


Fredrik Moe

Anbefalte innlegg

Ryanair tilbyr gode priser, men har elendige betingelser og elendig service .. Merkelig at de fortsatt har såpass god kundevekst ..

 

Men, det er klart .. Hvor ofte skjer dette i forhold til antall fly som letter og lander per dag ?

 

Misforstå meg rett, jeg mener selvfølgelig at Ryanair har et ansvar her .. Men, de har jo gardert seg mot det i betingelsene sine ..

 

-Morten-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten,

helt enig. Du faar som regel det du betaler for. Og saa lenge du skriver under paa det (dvs. betaler billetten) saa godtar du betingelsene. Heldigvis saa skjer ikke dette saa ofte, men...

 

Dette er saaklart en risiko man tar naar man resier med slike selskaper. Dersom de skulle ta hoeyde for slike ting, saa ville sikkert prisene vaert ganske mye hoeyere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norwegian har den politikken at du faktisk FÅR hotellovernatting dersom det er teknisk svikt med flyet. Men derimot om været er for dårlig så må du ta det på eiga reiseforsikring. Opplevde dette for to veker sidan på Gardermoen. Skulle til Bergen med Norwegian men flyet vart så forsinka at eg ikkje ville ha sjans til å komme meg frå Bergen og heim utan å overnatte på parkeringshuset på Flesland. Då var eg og spørde om korleis det var med hotell. Då var det kun dersom selskapet var ansvarleg for forseinkinga noko dei ikkje var her. Så då var eg steikande heldig og fekk meg ein bilett med SAS til Haugesund.... dog like dyrt som eg betalte tur/retur Flesland-Gardermoen-Flesland med Norwegian ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...