Stian Nilsen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei skal fly meg en tur på Vatsim ikveld...noen som vil være med? (med god erfaring helst som kan hjelpe meg med noen små ting) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei: Om du er ny med flyging på VATSIM anbefaler jeg deg ikke å gly til ENGM i dag. Det forventes mye trafikk siden det er flyin, og da har ikke ATC tid til å hjelpe deg, og du bør kjenne prosedyrene for å få jevn gang i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 HE HE HE HE "Nor shuttle 501 inbound on the tower" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Hehe bare tulla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Skal se om jeg ikke får tid og hjelpe deg i gang.En dag i neste uke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Hadde vært kjempekoseli.... Jeg har fløyet noe dær før men det har gått i dass alle gangene.......det som gikk galt var det som var oppkoblinga..blant annet at atc ike kan se meg på radar å noe sånt..det er det jeg trenger hjelp til.. Er du på voice? det ville vært lettere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 FS-2002 eller FS-2004? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har du alle programmene? tenker på SbRelay.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 ja alt bortsett ifra Relay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Okey,SbRelay må du ha skal du få det til å fungere Du finner den her:http://www.chocolatesoftware.com/sbrelay/ Ta en titt her:http://www.vaccn.org/ så får du litt grunnleggende veiledning om prosedyrer etc om onlineflyging. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfinn Trønes Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei, Einar, jeg er også ny med VATSIM, helt ny! Hadde vært fint om je gkunne ta en flight i "kontrollerte omgivelser". Jeg har lastet ned og innstallert det som trengs av SW samt registrert meg på VATSIM. Hadde vært veldig hyggelig hvis du har tid en dag denne uken, til å guide oss litt gjennom online flyging. Legger til at jeg er rimelig greit inne i fraseologi, og prosedyrer. Ser frem til å lufte meg online snart. Med vennlig hilsen Arnfinn Trønes LN-ATR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.