Ronny Olsen Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 ...igjen. Skremmende at det enda pågår etter den tv dokumentaren. Les mer i VG Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Nåh... Det er vitterlig ikke BA som er i trøbbel, men de tre besetningsmedlemmene... Den teiteste av de tre er vel den 26 år gamle FO'en som nok får en betraktelig kortere karriere i cockpit enn det han hadde planlagt, dersom blodprøvene nå feller dem... Siter
Øyvind Hansen Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Det som sjokkerer meg er at de valgte å drikke seg full i landet som har europas (og kanskje verdens) dyreste alkohol. Kunne skjønt det dersom et norsk crew kom gikk på bar i spania, men... Siter
Joakim Brestrup Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Når jeg drikker meg full i utlandet, tenker ikke jeg så mye på prisnivået, siden det er arbeidsgiver som betaler... Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Er vel neppe BA som betaler disse drikkevarene.. (med mindre de har rørt det som ligger ombord da.. ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.