Per-kristian Jensen Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 jeg har ikke hat tid til og si dette før nå men min flytur er kanselert. Sitter nå og ser på cupfinalen (hjemme i stua). Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Ja var artig det! Bra med litt VFR innimellom all IFR`en! Dagen min ble slik: 0940-1105: EKCH-ENVA 1130-1205: ENVA-ENVA (med touch and go på ENOL) 1235-1405: ENVA-EKCH Skal forøvrig videre i kveld EKCH-EDDM-EKCH! Takk for et ganske kjekt fly-in! Og Ivar, riktig god bedring! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Får ha god bedring Ivar. Er akurat ferdig med en del touch and go's på Værnes. Synes flyinnet var kjekt, utrolig fint vær og veldig bra scenery + bra atc Bra ATC kan vi takke Einar Halvorsen for, en riktig kjærnekar! Siter
Daniel Eliassen Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Beklager, glemte det helt Var VELDIG optatt med å se på Petter Solberg Siter
Gjest Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Einar i TRM_CTR gjorde en kjempejobb med meg og LN-KAF'n min, ble en kjempefin tur ENVA-ENOL-ENVA, med fint vær stort sett hele turen (litt turbulens, men pytt). Piper Tomahawk er et helt fantastisk bra fly for VFR. Siter
Andreas Johansen Bidne Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Ja var flott.. Men forsov meg litt og logga ikke på før 12:35 Jaja. tok ett par touch and goes og fløy ned til ENOL, og hadde en flott tur. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.