Gå til innhold

bruk av flightsim.


john lysebraate

Anbefalte innlegg

Jeg ser at enkelte har etterlyst skygger av flyet og bygninger og at det nå er kommet.Hva skal det være godt for? Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har sett skygge skapt av det fly jeg har fløyet, kun korte øyeblikk idet en går inn i en sky eller inne i skyer og da omgitt av en sirkelformet regnbue.Jeg har alltid vært opptatt av andre ting enn å se etter husskygger når jeg har fløyet. Jeg skulle gjerne foretatt den siste oppdatering for fs2000, men det koster framerate og for noe så dumt som flyskygger lar jeg det heller være.Men vi er forskjellige og har vel forskjellige gleder med flightsim.Selv har lastet inn mange situsjoner hvor flyet er klart for takeoff med radiofrekvenser,navaids,QNH,flaps, vær m.m. slik at jeg bare kan ta av fra f.eks rw06fb gå rett frem til Solberg foreta powerreduction,cleanup,accelerate til 250 kts,redusere fatr sette flaps m.m. og intercepte ILS rw02gm( eller heter det 01) lande, foreta rollout og stoppe.Da er jeg ferdig foreta inntaxiing lar jeg være.Slik har satt opp fly på enol for flyging til enva, på enhd for flyging via RSY og ZO til enzv.For flyging med småfly som Cesna og Beech king egner Kjellertil gm seg bra.

Longhaul blir for kjedelig med sim. uten noe som venter av opplevelser i den andre enden.Jeg flyr dog oslo, paris eller f.eks london, men det blir skjelden.

Jeg skulle gjerne fløyet online men med et meget

anstrengt forhold til min pc har jeg ikke våget.

john 67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...