Gå til innhold

Widerøe's fly i Tromsø


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg leste Finnmark Dagblad at en passasjer åpnet nødutgangen på Dash-8 rute nr.WF936 og flyet bleforsinket i 3 timer fordi flyet kunne ikke ta take off og måtte få tekniker fra Bodø for få alt i orden og flyet skulle til Hammerfest og måtte overfly Alta.

Flyet tok av fra Tromsø kl 0100 om natta.

Oddbjørn

------------------

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han neppe kommer til å skrive om det selv, kompisen min, så gjør jeg det. Han skulle fly fra Vadsø til Tromsø torsdag for litt over ei uke siden. Flyet landet forsinket. Passasjerene i Vadsø fikk beskjed om ytterligere forsinkelse. Så ble det mer forsinkelse! Og så fikk de beskjed om at avgangen var kansellert av tekniske årsaker! Så får de beskjed om at folk skal flys til Kirkenes. Kompisen forteller at han ble MEGET skeptisk når de skal flys med flyet som visstnok har tekniske problemer! Og joda, ombord det bærer og så flyr de over fjorden. Lavt. For den tekniske feilen var på trykkabinen. Han kjente det i ørene, forteller han. Til Tromsø kunne de ikke fly fordi de da måtte ha fløyet for høyt!

Virker det rart på andre også? At de flyr med teknisk feil. Ellers setter de jo fly på bakken bare ei pære går!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...