Gå til innhold

FS og sure damer


Tommy Helgesen

Anbefalte innlegg

Ja dette er et problem ja, men problemer kan løses ""

Siden jeg har holdt på med FS siden FS4 så har jeg etterhvert skjønt at dette ikke er noe dataspill, men snarere en hobby! Har derfor på en grei og enkel måte fortalt min samboer dette. Det skjønner hun, og derfor er to dager i uken satt av til hobbyen min.

Har stor forståelse av at de vi lever med som ikke deler våres interesser kan syntes denne formen for hobby er litt barnslig/rar, men har man først en hobby så er det viktig at man får dyrket den på samme måte som man må dyrke samlivet med den/de man er glad i.

Da er det greit å ha regler for dette.

For min del fungerer dette helt greit. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet, men hun er da tålmodig må jeg si.

Av og til, når jeg "flyr" ut i de sene nattetimer, så blir hun veldig sur. Derfor forsøker jeg å unngå slikt i det lengste.

 

Jeg skulle ønske jeg hadde råd til å kjøpe enda en kraftig PC slik at hun også "var opptatt" med en hobby samtidig som meg. (Nå blir det ofte litt "kranglig" om å benytte samme PC'en.

 

Flere erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...