Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å ta noen fly/flyplassbilder fra Namsos/Værnes..En gang jeg fikk tid.Men så lurer jeg på om jeg må ha noen spesiell tillatelse fra Avinor/Evt Andre..for å ta bilder av flytrafikk utenfor området..Kanskje ett litt dumt spørsmål.. """" Men jeg spør nå for å være på den sikre siden ??

Skrevet
Det skal ikke vere noe problem så lenge det ikke er noen militær flyplass.

Arlanda er ikke en militær flyplass, men der kan jeg ikke stå ved siden av flyplass området engang, før det kommer en securitas bil å roper "vänligen lämna området" ""

Skrevet
Da går det vel ikke an å ta her i Bodø? ""

Spurte engang i inforskranken inne på terminalen om dette og da svarte hu som satt der at det var lov å ta bilder så lenge man ikke retta linsa direkte mot den militære siden ""

Har selv tatt en del bilder ved Bodø Lufthavn Langstranda som ligger på Airpics.com og på min Harddisk, men alle disse er tatt igjennom vinduene på terminalen vel og merke ""

Skrevet

Spurte engang i inforskranken inne på terminalen om dette og da svarte hu som satt der at det var lov å ta bilder så lenge man ikke retta linsa direkte mot den militære siden

Da må du ha møtt på ei med godt humør, for hu jeg spurte sa at det var strengt forbudt "".

Skrevet

Det betyr antagelig at hun ikke visste noenting om det...

For eksempel det ja "".

Skrevet
Det skal ikke vere noe problem så lenge det ikke er noen militær flyplass.

Arlanda er ikke en militær flyplass, men der kan jeg ikke stå ved siden av flyplass området engang, før det kommer en securitas bil å roper "vänligen lämna området" ""

Det er det værste jeg har hørt.

Skrevet

Er jo bare og ta bilder det, bare og passe på at ingen ser dere... ""!

Og hvis noen kommer er det jo bare og løpe!! ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...