Ken-Robert Bjørkli Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg hadde tenkt å ta noen fly/flyplassbilder fra Namsos/Værnes..En gang jeg fikk tid.Men så lurer jeg på om jeg må ha noen spesiell tillatelse fra Avinor/Evt Andre..for å ta bilder av flytrafikk utenfor området..Kanskje ett litt dumt spørsmål.. Men jeg spør nå for å være på den sikre siden ?? Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Det skal ikke vere noe problem så lenge det ikke er noen militær flyplass. Siter
Jonas meyer Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 som arne siger så er det kun ved militære ting, vi glæder os til at se nogle billeder Siter
Kjell Arild Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Og siden Værnes ikke er flystasjon lenger er det bare å knipse til krampa tar deg. Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Skrevet 11. oktober 2003 Ok..takk skal dere ha Siter
Timmy Brandt Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Det skal ikke vere noe problem så lenge det ikke er noen militær flyplass. Arlanda er ikke en militær flyplass, men der kan jeg ikke stå ved siden av flyplass området engang, før det kommer en securitas bil å roper "vänligen lämna området" Siter
Simen F Røiseland Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Da går det vel ikke an å ta her i Bodø? Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Da går det vel ikke an å ta her i Bodø? Korrekt ... Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Da går det vel ikke an å ta her i Bodø? Spurte engang i inforskranken inne på terminalen om dette og da svarte hu som satt der at det var lov å ta bilder så lenge man ikke retta linsa direkte mot den militære siden Har selv tatt en del bilder ved Bodø Lufthavn Langstranda som ligger på Airpics.com og på min Harddisk, men alle disse er tatt igjennom vinduene på terminalen vel og merke Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Spurte engang i inforskranken inne på terminalen om dette og da svarte hu som satt der at det var lov å ta bilder så lenge man ikke retta linsa direkte mot den militære siden Da må du ha møtt på ei med godt humør, for hu jeg spurte sa at det var strengt forbudt . Siter
michael8210 Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Si meg, Andreas? Ønsker De hele den Norske stat etter Dem? Siter
Øyvind Hansen Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Da må du ha møtt på ei med godt humør, for hu jeg spurte sa at det var strengt forbudt . Det betyr antagelig at hun ikke visste noenting om det... Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Det betyr antagelig at hun ikke visste noenting om det... For eksempel det ja . Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Det skal ikke vere noe problem så lenge det ikke er noen militær flyplass. Arlanda er ikke en militær flyplass, men der kan jeg ikke stå ved siden av flyplass området engang, før det kommer en securitas bil å roper "vänligen lämna området" Det er det værste jeg har hørt. Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Er jo bare og ta bilder det, bare og passe på at ingen ser dere... ! Og hvis noen kommer er det jo bare og løpe!! Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Skrevet 11. oktober 2003 Sikkert ingen her som er ute for å ta noen spionbilder heller da.. Men på militære flyplasser som Bodø osv..Er det nok en ide å spørre først.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.