Andreas Eriksen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 20:10 idag kom det et fly over Bodø, jeg så det ikke så godt p.g.a mørket, men det hørtes ikke "normalt" ut, noen som vet hvilket fly det var??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 SR-71 Blackbird som var ute på en testflight.. Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 SR-71 Blackbird som var ute på en testflight.. Lars Yeah...Right!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Jau, den var troverdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jepp.. Ikke sant? Hehehe.. Men prøv å motbevis det da.. Poenget her var at "Et fly over bodø klokken 20:10 som hørtes unormalt ut" kan være hvilket som helst fly, og jeg tviler på at noen her kan med sikkerhet si hvilket fly det var.. Hehe.. Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jepp.. Ikke sant? Hehehe.. Men prøv å motbevis det da.. Poenget her var at "Et fly over bodø klokken 20:10 som hørtes unormalt ut" kan være hvilket som helst fly, og jeg tviler på at noen her kan med sikkerhet si hvilket fly det var.. Hehe.. Lars Sikker på at SR-71 høres så spesielt ut da? Med tanke på hvor høyt og fort det flyr, så tror jeg egentlig at du ikke ville hørt så mye til det i det heletatt...det er jo kanskje litt spesielt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hadde det vært en Blackbird innom Bodø, så kan jeg garantere at du hadde hørt det spesielt hvis den var outbound Hvis det er en ting den maskinen IKKE er, så er det stillegående... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Du hører den godt når den er outbound ja, men ikke inbound.. Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hadde det vært en Blackbird innom Bodø, så kan jeg garantere at du hadde hørt det spesielt hvis den var outbound Hvis det er en ting den maskinen IKKE er, så er det stillegående... Jo jo, det er jo klart, men her var det snakk om et fly som fløy over Bodø, og ikke et som landet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Outbound = flyr vekk fra bodø.. Flydde det over bodø, så kom det mot Bodø (inbound) fløy over og gikk bort fra Bodø (outbound) og man ville da ikke ha hørt så mye av SR-71 før den var outbound fra Bodø.. Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.