Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, da har jeg og Jonas Rettum funnet ut at vil skal ta en VFR tur i morgen, før det store fly-in'et tar avspark!

Vi tenkte å ta turen fra Oslo/Gardermoen, til Fagernes/Lerin via Dokka flystripe (Det er en gresstripe).

Mulig vi tar turen vidre til Sogndal Haukåsen om tiden tilbyr det.

Jeg og Jonas kommer til å brukke VFR kart for Norge, men det er ikke noe i veien for at dere som ikke har VFR kart blir med!

Turen kommer til å foregå på VATSIM.

Jeg vet at dette er litt kort varsel, men det er ikke noe "stort", bare en liten søndagstur!

For dere som vil være med, møt opp på GA parkeringen på Gardermoen klokken 13:00, vi regner med å ta av ca. klokken 13:30!

Velkommen!

MVH

Ivar og Jonas

Skrevet

Argh... Hadde det ikke vært for at fillejoysticken min er allergisk mot småfly skulle jeg joina dere ""

Får håpe at det blir en onlinetur med PMDG snart ""

Skrevet
Åsen var turen ?

Var dessverre på hytta, ellers så skulle jeg joina dere.

Turen var super!

Det ble noe tull med internett koblingen min opp mot VATSIM, så vi tok turen offline og på multiplayer istedet.

Det fungerte helt supert, bare synd vi ikke fikk oppdatert været, men vi hadde jo CAVOK hele veien!

Litt "snittflygning" ble det også, og litt formation!

Turen gitt fra Dokka til Lerin, før vi fant ut at det ble litt kort..

Så vi tok like så turen over fjellet og til Frya!

Får se om jeg fortsetter vidre til Oppdal og Værnes når jeg får tid!

En flott tur var det iallefall, fikk nesten ikke sove kvelden etter! ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...