Joakim Valkvæ Volle Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Er det lenge igjen til disse flyene kommer til FS2004? FFX B737 - 300 Color Air FFX B737 - 500 SAS MD - 80 Braathens osv.??? Jeg VET at dere synes jeg maser så mye og at det ligger MYE arbeid i å painte, men jeg bare lurer. PLEASE ikke drep meg for å komme opp med spørsmålet IGJEN! Men er de snart ferdige? Siter
Stian Berg Hansen Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Hvorfor ikke prøve selv? Du blir mye mer fornøyd med resultatet når du selv painter, og du lærer. Dessuten er Color Air og Braathens paintene ganske lette, og det samme er SAS painten, bare man har de rette logoene. Siter
Morten Nelson Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Det finnes en sas md-80 på avsim. Siter
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 26. september 2003 Forfatter Skrevet 26. september 2003 "Problemet" er at det var noen som holdt på å painte de for lenge siden. Jeg bare lurer på når de evt. kommer ut for nedlasting. Jeg vet jeg kan kansje gjøre det selv, men har aldri gjort det før. Skulle gjerne begynt en eller annen gang.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.