Gå til innhold

Hvordan få gjort om video i FS til avi/mpeg


Tor Erling Olsen

Anbefalte innlegg

Fordi det krever MYE ressurser fra pc'n å "filme" (capture) samtidig som du spiller. Lagde en fs-film på 10 minutter som ble på over 4GB. Harddisk, minne og prosessor har nok å gjøre bare med å lagre filmen.

Det du kan gjøre er å filme replayen istedet for selve flyturen.

Da kan du ta deg en hvil mens det foregår ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det krever MYE ressurser fra pc'n å "filme" (capture) samtidig som du spiller. Lagde en fs-film på 10 minutter som ble på over 4GB. Harddisk, minne og prosessor har nok å gjøre bare med å lagre filmen.

Det du kan gjøre er å filme replayen istedet for selve flyturen.

Da kan du ta deg en hvil mens det foregår ""

 

Hvordan gjør jeg så det?

Jeg brukte den video snutten jeg lagde i FS til opptak. Da kunne jeg velge view osv uten å tenkte på landing osv. Men som sagt det hakker.

Har en P4 2,4GHz med 512 DDR ram....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det går an å kople pc-en til en videospiller (dersom man har tv-utgang) for så og ta opp fra pc-en derfra, og deretter kjøre videoen inn på pc'n igjenn (forutsetter at man har tv-inn) for og eventuelt redigere den. DVD recorder til tv gjør nok saken enda mer lettvind da man ikke trenger tv-inn. Men det fins sikkert en mer lettvindt måte, jeg har aldri prøvd dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...