Bjørn Ramsland Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 I det jeg passerte sørenden av 01L syntes jeg å skue en stor måke på vei inn. Regner med at det var en Antonov jeg så i forbifarten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jepp. Det var en antonov 124 tror jeg. det var vel i 17:30 tida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hmmm Står den der enda ?.eller dro den ? Noen som da vet når den eventuelt drar ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har ingen aning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Da var info sjekket Den dro kl 22 ca !.....dessverre..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hehe, så denne fuglen når den var inbound, holdt på å bulke pappas bil som jeg prøvekjørte med-> hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.