Gjest Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ville bare hive inn en litt bedre versjon av Morten Nelson's IL2 video som ble postet her for en stund siden. Håper den faller litt i smak ihvertfall. Video (13,4MB) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 HOHOHO!!! Helt Genialt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Dæven, det kaller jeg film!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Gjæringen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Dette kan du Børge. Og det ser ut som du har meget god kontroll på flyet ditt. Ser frem til flere slike filmklipp ifra deg =) Jeg fryder meg når jeg ser den gode flyferdigheten her =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 NICE!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein nilssen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Kjempe flott. Er det forgotten battles eller den første Il2 ? . jeg for min del digger Il2 forgotten battles, første ww2 sim,en jeg har sett som har fått 100% i overall på alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det er forgotten battles ja . Synes den er veldig morro å fly. Særlig i multiplayer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein nilssen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Har ikke fått testa den multi ennå men det kommer hater egentlig den pålogginga til ubisoft . er det noen servere her i landet som kjører il2 med direkte ip ?. Åssen er det i Bodø nå noe nytt som er kommet flytta derifra for 3 år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg bruker å spille av og til med Morten Nelson. Da bare hoster han et game, og så joiner jeg over ip. Om det har skjedd noe i Bodø. Neeei, egentlig ikke . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein nilssen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nei egentlig det jeg viste Var en tur der i sommer men kom meg bare til mørkved. og Trekanten da ungene skulle ha leker der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Eneste som er å nevne er vel utbyggingen av nordlandshallen? Ellers så er det like forblåst som før, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.