Gå til innhold

Noen som er kjent med Lago Emma field


Bent Stoa

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Det blir mye flyvning for tiden, turer mellom Gardermoen og Kastrup og Arlanda. Men innimellom er det litt godt med små adspredelser også og jeg tar gjerne et sjøfly og bare loffer rundt på vestlandet og i nordnorge. (Skal legge ut bilder etterhvert...) Etter som tiden har gått, har det blitt noen scenery's og nå lurer jeg på Emma field, med sine opplevelser, lyder, lekre grafikk og flott omgivelser, iflg. sceenshots jeg har sett. Men jeg har ennå ikke kommet over noe info om at dette sceneryet fungerer i FS9... Så derfor spør jeg dere exelente og dyktige piloter der ute, er noen av dere er kjent med dette sceneryet??

 

Fungerer det i FS9, kommer jeg til å kjøpe det...

""""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Du trenger ikke FSSE i Emma Field, men en modul kalt Active Scenery som følger med Emma Field. Denne modulen er ikke foreløpig FS2004 kompatibel, men kommer i en oppgradert versjon i begynnelsen av oktober iflg. LAGO.

 

Her er foreløpig releaseplan fra LAGO

September 2nd Roaring Thirthies 110 (final)

September 3rd Venice 110 (final)

September 6th GeoRender 1 200

September 7th GeoRender 2 200

September 8th GeoRender 3 200

September 9th GeoRender 4 200

September 10th GeoRender 5 200

September 14th FSFalcon 200

September 15th Tornado 200

September 16th AMX 200

September 21st Ultralights 200

September 22rn Twin Otter

September 23rd Male

September 24th Honolulu

September 28th Turin

September 29th Bologna

September 30th Reggio

October 5th Emma Field

October 7th to 9th TerraMesh 1 to 14

 

Hilsen

Fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er Emma field, Venice og mye annet lekkert installert. Emma field er jo bare helt nydelig og jeg gleder meg til 04-oppdateringen kommer. Er også overrasket over Venecia og Maldivene sceneryer, samt Gibraltar og en del andre. Skal utforske disse stedene litt nå og legge ut bilder snart...

""""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...