Gå til innhold

Sterling Virtual now accepting Pilots!


Sebastian Palm

Anbefalte innlegg

We are now accepting Flight Officers for our three HUBs: Stockholm, Oslo and Copenhagen visit www.sterlingvirtual.tk to sign up. Below are information on how many pilots we accept at each HUB

 

Stockholm: 45

Oslo: 40

Copenhagen: 45

Total: 130

 

So hurry to sign up!

 

As we are simulating the real Sterling and have been approved by them to use their name and logo, we have got their official rotation plans wich will make our timetable 100% as the real one.

 

Our timetable will not be like any other VA´s, we will have bookable flights and thoose will be suited after our rotation plans.

 

We have not set an opening date for our operations yet but it will not be too long that we can guarantee!

 

Best Regards

Sterling Virtual Staff

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser bra ut til nå. Det må jeg virkleig si. Jeg la merke til at en må fly på VATSIM. Så de som vil bli pilot, men ikke vil fly der,kan altså ikke bli pilot. Det binder en veldig dette synes jeg. En har ikke noe valg uten å fly på VATSIM. Jeg synes det bør være en valgsak. ""

 

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo, men det betyder også bare, at man afskærer alle med modem.

Jeg synes det er fint, at man kraftigt opfordrer til brug af on-line flyvning, da det netop er meget bedre, men ser ikke det behøver være et krav...

/Peter

 

EDIT: Men jeg håber SterlingVA får vind i sejlene med mange aktive piloter, og ønsker jeg al mulig helt og lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, I am really glad too se the interest is so big and many pilots have allready signed up so the HUBs are starting to fill up "".

 

Regarding the VATSIM demand we have thought like this: All the staff members are currently fly online and we want to encourage other people that dont fly to start but we realize that it can be hard to do it over a night so therefor we have hired Johan Vágadal a newly examed pilot wich have made a whole site regarding everything you need to know about online flying, also we will arrange online training session where one of our highly experienced staff members will train you.

 

If you want to sign up and dont have a VATSIM ID just write NONE and then will joni Sterling Virtual Online Training program so we know

 

Fly Safe!

Best Regard

Sterling Virtual Staff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...