Sebastian Palm Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 We are now accepting Flight Officers for our three HUBs: Stockholm, Oslo and Copenhagen visit www.sterlingvirtual.tk to sign up. Below are information on how many pilots we accept at each HUB Stockholm: 45 Oslo: 40 Copenhagen: 45 Total: 130 So hurry to sign up! As we are simulating the real Sterling and have been approved by them to use their name and logo, we have got their official rotation plans wich will make our timetable 100% as the real one. Our timetable will not be like any other VA´s, we will have bookable flights and thoose will be suited after our rotation plans. We have not set an opening date for our operations yet but it will not be too long that we can guarantee! Best Regards Sterling Virtual Staff Siter
Ådne Lie Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Ser bra ut til nå. Det må jeg virkleig si. Jeg la merke til at en må fly på VATSIM. Så de som vil bli pilot, men ikke vil fly der,kan altså ikke bli pilot. Det binder en veldig dette synes jeg. En har ikke noe valg uten å fly på VATSIM. Jeg synes det bør være en valgsak. Ådne Siter
Gjest Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Enig der Ådne! Kravene blir større og større. Hva er så spesielt med Vatsim? Siter
Øystein Sømme Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Det er mye mer lærerikt og utfordrende enn å fly offline, dermed vil det nok bidra til at Sterling VA vil bli et mer profesjonellt & bra flyselskap. Jeg håper de holder på kravene sine. Siter
Peter Nørkjær Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Tjo, men det betyder også bare, at man afskærer alle med modem. Jeg synes det er fint, at man kraftigt opfordrer til brug af on-line flyvning, da det netop er meget bedre, men ser ikke det behøver være et krav... /Peter EDIT: Men jeg håber SterlingVA får vind i sejlene med mange aktive piloter, og ønsker jeg al mulig helt og lykke! Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Jeg syns disse kravene er midt i blinken! Siden Sterling VA har et begrenset antall piloter, så bør jo disse pilotene være erfarne, slik at det kan bli et bra VA! Og kravet med VATSIM er utrolig bra, det får fler folk til å fly online, og nok et VA inn i VATSIM verden! Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 En ting til... Går det an å overføre timer, eller begynner man på skratch? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Da har jeg sendt en søknad, å vi får håpe at den blir godkjent. For min del er det viktig at jeg er med i et seriøst VA, som holder godt på pilotene og har store muligheter når det gjelder flyruter. Siter
Thomas Olsen Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Hei godt folk! PR-Sjef'en i Sterling VA her Hva angår Vatsim kravene, syns jeg at disse er greie, om du ikke er registrert på Vatsim, bare registrer deg Enkelt og greit Vi håper at det blir mange søkere, oghåper at de vil like å fly for oss Siter
Peter Nørkjær Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Hva angår Vatsim kravene, syns jeg at disse er greie, om du ikke er registrert på Vatsim, bare registrer deg Enkelt og greit Hmm... Så var det nok mig, der ikke læste ordentligt hvad der stod. Det vil sige, at man bare skal have ID'et, men ikke behøver flyve on-line? /Peter Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Virker sånn ja.. er flere VA som har det, siden det da blir mindre folk som melder seg inn på tull.. Siter
Sebastian Palm Skrevet 17. august 2003 Forfatter Skrevet 17. august 2003 Hi, I am really glad too se the interest is so big and many pilots have allready signed up so the HUBs are starting to fill up . Regarding the VATSIM demand we have thought like this: All the staff members are currently fly online and we want to encourage other people that dont fly to start but we realize that it can be hard to do it over a night so therefor we have hired Johan Vágadal a newly examed pilot wich have made a whole site regarding everything you need to know about online flying, also we will arrange online training session where one of our highly experienced staff members will train you. If you want to sign up and dont have a VATSIM ID just write NONE and then will joni Sterling Virtual Online Training program so we know Fly Safe! Best Regard Sterling Virtual Staff Siter
Thomas Olsen Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Der ser dere, vi ordner det som ordnes må i NBVA! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.