Morten Drefvelin Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Dette er vel gode nyheter tipper jeg.... http://hangar.no/index.php/article/articleview/1985/1/4/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bent Stoa Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ja, dette var gode nyheter, selv om plassen nok ikke er av de beste. Men dette blir tatt godt imot!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Dem at liker ikke at man hører på samband mellom tårn og flyene nei, men så lenge det ikke er noe totalforbud å høre på det, hva kan de egentlig gjøre med det. Skjønner ikke hva dem er redd for, men jeg holder meg på vollene jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ja, dette var gode nyheter, selv om plassen nok ikke er av de beste. Men dette blir tatt godt imot!!! HVA ?...... ved flysamlingen er det da fint ? Om sommeren på etter middagen, de gangene 01L brukes for avgang, da har man sola i ryggen !! Flott med en ny mulighet til !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.