Gå til innhold

"Flightsim Stokmarknes"


Kjell Hanssen

Anbefalte innlegg

Hei simmere

Bare et innlegg i forbindelse med Åge Olsen's "Flightsim Molde"

Vi begynner etterhvert å bli mange som tilhører Stokmarknes og har Skagen som hjemmebase. Vi er nå faktisk 7 stykker og jeg skal i helgen å "kurse" en ny. Det har vært morro å lokalisere dere andre. Kanskje vi kan lage klubber eller noe sånt. Det er jo allerede satt i gang møtekvelder. Det er jo svært positivt.

så husk følgende: rekruter og lær bort.

Kjell Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var tekniker under et intervju med B.A. en gang, og fikk en flott autograf med et håndtegnet fly.. Det var for ca. 12 år siden - Jøss så fort tiden flyr!! Deler forøvrig hus med en som er fra Stokmarknes, så jeg gav ham den glade nyheten om at flightsim miljøet begynner å bli større der ;o)

------------------

LN-HLL

Håvard Leonardo Lund

cub4bear@c2i.net

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell:Hvorfor ikke "Virtual Banana Airlines" slik at han Kai Kiil vil la dere bruke dette ovennevte tittel?

Hilsen en som har slekta mi mpå Børøya (Alkeveien)

Oddbjørn

------------------

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virtual Banana Airlines ville vært et flott navn på et nytt VA, men rette personen med mye fritid skal til for å administrere et slikt VA. Når jeg om kort tid får litt mer fritid, vil jeg jobbe litt mer med Arctic Flyin for å få det mer organisert. Er det andre som ønsker å bruke navnet og starte et slikt VA, så kan jeg godt undersøke om bruken av navnet er ok. Har god kontakt med Kai Kiil.

Kjell Hanssen

[image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...