Gå til innhold

Sommeren 81


john lysebraate

Anbefalte innlegg

bytte lånte jeg hus,bil og båt med en Pan AM pilot.Han bodde lengst øst på Long Island og der hadde han også 3 quarterhorses, sin egen flystripe med et skur/hangar og en Cub.Allt sto til min disposisjon.Hestene ble mye brukt da min datter likte å ri,men Cubèn sa jeg neitakk til.Ikke hadde jeg fløyet småfly på 20 år og det var den korteste flystripe jeg har sett.Den endte i en skrent ned mot Long Island Sound mot nord og rett syd for plassen var det telefon eller elektriske ledninger.

Plassen er oppkalt etter Pan Am pilotens far som i sin tid jevnet ut området og lagde plassen-Charlie Rose field.Til min store forbauselse fant jeg i går plassen på FS2002 under New York, city Orient.På simmen virker plassens lengde korrekt og noe å forsøke seg på, når det etter et krasj bare er å restarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han henvendte seg på SAS`s flykontor på Fornebu og fikk nøkkel til bil som sto på crewparkeringen og nøkkel til huset i Asker.Båten ,en Albin Vega, lå i Asker seilforening til hans disp.

På samme måte henvendte jeg meg til Pan Am`s crew check in på JFK og fikk nøkler og "bruks og kjøreanvisninger m.m."

Det hele gikk greit og vi var begge tilfreds med ordningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han henvendte seg på SAS`s flykontor på Fornebu og fikk nøkkel til bil som sto på crewparkeringen og nøkkel til huset i Asker.Båten ,en Albin Vega, lå i Asker seilforening til hans disp.

På samme måte henvendte jeg meg til Pan Am`s crew check in på JFK og fikk nøkler og "bruks og kjøreanvisninger m.m."

Det hele gikk greit og vi var begge tilfreds med ordningen.

 

hadde du en Albin Vega?? ... uff, sånn båt min far har i dag, altid noe tull med den..

 

Håper vi får solgt den snarest "" , da blir det motorbåt for alle pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...