Kurt B. Helgenes Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 er det noen som tilfeldigvis skal spotte på ENGM i dag?? Da tenker jeg terminal-spotting. Jeg kommer med 4-flyet fra Florø. Skal være med min far på jobb. skal videre til CPH klokka 19:50. Hadde vært artig å møtest??? jeg har hvit t-skjorte med svarte stripe på hverside og piratbukse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Ikke bra vær idag, lyner og tordner og regner Så forvent deg litt bumpy innflyving God tur Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Er det dårlig vær i Oslo. Her jeg bor, 4 mil sør for Trondheim er det min 25 grader i skyggen. Ta deg en tur til Værnes i stede for, der er det nok akkurat samme været som her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Verken lyner eller tordner på Gardermoen, endel TCU's men ingen braking her oppe. Arne: Det kan være varmt selvom det kommer tordenbyger, 25 grader er barnemat.. her er det akuratt nå 29.8 grader i skyggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg kom nettopp derifra nå. Tok med sykkelen på toget og syklet rundt banen og tok litt bilder. Var også en tur innom flymuseet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Kom en fin skur rundt halv ni tiden, nok til at to fly bad om å gå rund for 19R istedenfor 01L. Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.