Ken-Robert Bjørkli Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Noen som har testet ut hvordan autopiloten til pmdg's 736 fungerer med tanke på glideslope ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har null problemer med den jeg, har gjort flere autolands Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Flott..jeg var litt bekymret for akkurat dette pga DF sin 737 hadde jo uheldigvis arvet mye fra default ap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har ikke noen problemer med den heller jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 PMDG har jo skrevet sin egen autopilot så den skulle ikke ha noen problemer som står i sammenheng med den default a\\p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Lima Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hei, For meg fungerer autopilot helt utmerket. Autopilot holder localizer (LLZ) og glideslope (GS) perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.