Christoffer Linnerud Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Dette er bare en helt fantastisk bra sim. Jeg gir meg over. Fly-egenskapene på de ulike flyene er jo kanon-bra. Spesielt stall og spinn. Yak 9 og FW 190 er blitt klare favoritter. Noen som har synspunkter?? Fortjener ikke IL-2 FB en plass i forumet under andre simmer?? PS: Lock On er rett rundt hjørnet!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 PS: Lock On er rett rundt hjørnet!!! Har ikke fått prøvd Forgotten Battle ennå, så har ingen synspunkter på det... Men, er du sikker på at Lock On er rett rundt hjørnet? Syns jeg har hørt det veldig lenge nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Linnerud Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Men, er du sikker på at Lock On er rett rundt hjørnet? Syns jeg har hørt det veldig lenge nå... Sier du det? Det hørtes ikke bra ut. Jeg har hørt juli\\august, men det svirrer jo alltid mye rykter rundt release datoer. Her er det jeg fant på hjemmesiden: [color:"blue"]LOCK ON: MODERN AIR COMBAT IS CURRENTLY SCHEDULED FOR INITIAL RELEASE SOMETIME IN THE SUMMER OF 2003. Please understand that release dates are always subject to change. [/color] Så med andre ord, kan det jo være en fare for at det drøyer. Har vært tålmodig hittil, så jeg klarer vel litt til. Men ikke lenge. Ubisoft har jo absolutt vist seg verdige til å lage god sim gjennom IL-2. Så det blir nok ikke en nedtur dette her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hørte en gang for lenge siden, at det skulle komme i mars også Nei, får håpe det kommer nå da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ubisoft har jo absolutt vist seg verdige til å lage god sim gjennom IL-2. Så det blir nok ikke en nedtur dette her. Nå lager Ubisoft verken IL-2 eller Lock on, de er kun publisher. De lages faktisk av to forskjellige russiske selskaper. Forresten hvis du virkelig har lyst å ha det gøy i IL2 fly multiplayer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.