Gå til innhold

Slutten for MyTravel Nordic Virtual Airline?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei!

Da har vi kommet til det punktet hvor vi ikke kommer særlig mye videre!

Sidene er på vei opp, men vi har tidligere annonsert etter en som kan ta seg av å holde sidene ved like!

Jeg henviser derfor til dette innlegget!

Saken har stillt seg slik at jeg som CEO i MyTravel Nordic Virtual Airline velger å gå av hvis ingen melder seg til ta stillingen som webhost innen Torsdag 5. Juni klokken 23:59.

Det er veldig tris å se ting bli slik, men dette må bli den eneste utveien.

Hva er et VA uten hjemmeside?

Jeg håper derfor på at flere medler seg til å gjøre en tjeneste for oss!

 

MVH

Ivar Chr. Skaugstad

CEO MyTravel Nordic VA

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sponse dere med litt webplass, og dere kan få domene til innkjøpspris.

Men så må dere jo ha en webmaster også

Flott!

Jeg lagrer e-mail adressen din, så tar vi kontak med deg når noen er villig til å ta plassen som webmaster!

 

huff, det må være trist å gå av som CEO! Men du slipper i alle fall alt peset fra styret, og lange overtidskvelder. Og du har jo carrieren som commercial captain å falle tilbake på.

Vel, det er ikke det artigste, jeg har vært CEO for flere VA (i mine "gammle" dager) hvor jeg har hatt så få piloter at jeg måtte gå av.

Men MyTravel Nordic VA baserer seg på den virkelige MyTravel med samme fly og destinasjoner. (Med det første bare fra Norge).

Hadde håpet dette kom til å bli stort, og det er bare webmaster vi mangler nå.

Sidene er som sagt under design brettet igjen etter at vår andre webmaster (som snart må trappe ned) fikk problemer med harddisken.

Resen er for det meste ordnet, så om vi har fått tak i en som kunne fikse med sidene kunne vi vært i gang iløpet av 1-2 uker.

 

Javel.. Trodde da at en CEO's jobb var å styre webben?? (selskapet) Hva er det du ellers styrer så mye med? Å skaffe folk til å gjøre jobben din?

 

Er man CEO så er man CEO

Det er vel i hovedsak det går ut på, ja..

Jeg har skaffet folk til de forskjellige possisjonene, og de gjør jobben sin!

Saken er bare den at vi nå er på leting etter en webmaster som har lyst til å gjøre en innsats..

 

Jepp! Enig med du...En CEO har jo hovedansvaret for selskapet..Hva sikter du til??

Var den til meg eller Espen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...