Tor Kristian Iversen Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 her er ett gammelt og morsomt klipp jeg fant på kameraet mitt. det var når Antonov (verdens største transport-fly) var i tromsø i forbindelse med Kursk-ulykken. Last ned filmen og gi din kommentar :PP Antonov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Flott film !..... bringer tilbake minner dette, eller hva Lorentzen ? Men er ikke den største, den på filmen er An-124, den største er An-225 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Kristian Iversen Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 jeg vet, men den på filmen er jævlig svær den også *unnskyld ordbruken* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Forstår deg godt jeg Har selv vøri inne i en på ENGM så derfor jeg skrev til Lorentzen over hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_ekerum Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Tøff film!!! Har du fler filmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Kristian Iversen Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 jeg har en film liggende hjemme av en Galaxy, men det er på ett gammelt videokamera av vhs-format, så den blir nok ikke lagt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Berg Hansen Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Oioioi!! Råtøft å se at AN124 har vært i Tromsø!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Nei dæven, har du stått opp fra vinterdvalen?? Tøff film, regner med det er fardin som har tatt den, siden det er fra jobben hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Kristian Iversen Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 det stemme det morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.