Gå til innhold

Morsom reklame fra Ryanair...


Fredrik Moe

Anbefalte innlegg

Leste i avisen for 2 min. siden i Aftenposten. Da jeg kom til side 9, så jeg en reklame (påstander i mine øyne, men men)om at de var det flyselskapet i europa som er nr.1 i lave priser, nr 1 i til angit tid og nr 1 i servce... Jeg stusset litt over de faktaene og lurer på hva dere syns (helst se i avisen hvis dere kan).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, bare for å få en ting klart: Ryanair er ikke spesielt BILLIGE! Jeg drar til Stockholm neste helg, og fra Landvetter til Bromma med Malmö Aviation kostet det 499 SEK tur/retur. Fra fredag til søndag. Fra Torp til Skavsta, som ligger 100km fra Stockholm kostet det 1599 NOK tur/retur. Selv om det sto i annonsen at det kostet 69 NOK én vei! BULLSHIT!!!

 

Har reist med Ryanair mange ganger og forsinket er de nesten alltid!

 

Servicen er til å kaste opp av! De bare går rundt med de sure meggefjesene dems og hvis du ikke kjøper en baguette til 90 NOK, gidder ikke de å snakke med deg mer!

 

 

Ha en fortsatt god dag! ""

 

Vennlig hilsen

Aleksander Berge ""

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...