Einar Halvorsen Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Da er det Spania sin tur til å arrangere flyin. Her er det mulig å "logge en slot-tid". Mer info på vACCNorges Eventside Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Huff! Typisk at dette flyinnet er på samme dag som det Greske summer flyin... Vel jeg har bestemt meg for Mikonos, men Spania hørtes veldig veldig fristende ut Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Kanskje det lar seg gjøre å fly fra Spania til Hellas eller motsatt! Siter
Einar Halvorsen Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Skrevet 19. mai 2003 Ja det skulle jo bli en fin tur det. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Nja, tror ikke jeg gjør det er bestemt på EKCH-LGMK-EKCH så slik blir det nok Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Kanskje det lar seg gjøre å fly fra Spania til Hellas eller motsatt! Var inne på tanken, men holder meg til det samme som Julian. Dessuten har jeg fri på fredag, så da går turen Oslo - Innsbruck (som er min nye favoritt flyplass) - Kastrup. Ikke tidligere enn lørdag morgen kaster jeg meg inn i cockpit igjen for å fly ned til Mikonos og tilbake sammen med Julian. HVOR jeg [color:"blue"]gleder[/color] meg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.