Gå til innhold

Sterling Virtual trenger folk!!


Thomas Olsen

Anbefalte innlegg

Hei.

Sterling VA er under konstruksjon disse dager, og, vi trenger litt folk til enkelte stilinger. Så om DU har lyst å jobbe hos oss, så er det følgende posisjoner som vi trenger folk til:

 

Flight Planning Chief

Fleet Manager

VATSIM Manager

Web manager

 

Spesifikasjoner:

 

Flight Planning Chief: The person who are responsible for our flight planning: Weather Information, NOTAMs, Briefing, Flight Plans, Slot Times, Fuel Planning etc.

 

Fleet Manager: This person is responsible so that our airline has the best model for our Boeing 737NG and is making the repaints of our aircraft and also keeping an eye on the real Sterlings aircrafts.

 

Web manager: Person is responsible for making and developing our website the person must have good knowledge in making web sites.

 

VATSIM Manager: The person is educating our pilots in online flying responsible for training material and must be able to hell online courses. Must have good knowledge in online flying.

 

Er det noe her som er interesant ut? Isåfall, send meg en mail, eller legg meg til på MSN: thomas-olsen@broadpark.no

 

Håper på noen svar, men, helst på mail ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VATSIM Manager: The person is educating our pilots in online flying responsible for training material and must be able to hell online courses. Must have good knowledge in online flying.

 

Hmmm, jeg stussa litt på den definisjonen der. Bare for sikkerhets skyld slo jeg opp hell i ordboken og fikk følgende betydninger:

 

[sensurert]!, [sensurert] og!, [sensurert] heller!

[sensurert]

[sl] spillebule, fengsel

(like - ) ikke [sensurert]!

(what the - ) hva i [sensurert]...?, hva [sensurert]...?

 

Nå blir sikkert de fleste av ordene her sensurert, og derfor mener jeg at slike kraftuttrykk ikke egner seg i en "jobbannonse" ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...