Gå til innhold

Den Norske Flysimmerlista


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er ofte innom denne siten, men jeg lurer hvor er Hammerfestingene som har flightsimulator som ikke tør å registere seg som flysimmere?

Jeg kjenner noen av dem der i nord og de er tilgjelig på internett og da vil de helst være anonym.

Det samme gjelder her i Sarpsborg og jeg vet at det er solgt FS2k "somm varmt hvetebrød" i følge alle forhandlerne av softvare her i regionen.

Det er vel det at denne flysimmerlista må "markedsføres" til de som har internett og det kan vel være også noen som ikke har tilgang til internett og da forblir de "anonyme" flysimmere.

Oddbjøern

------------------

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Oddbjørn.

Fint initiativ. Få alle " skapsimmerne " ut av skapet. Selv bor jeg jo i Sarpsborg, og har registrert bra salg av flightsim programmer hos di lokale forhandlerne. Har også foreslått at vi

kan være behjelpelige med å demonstrere prgr. slik at kanskje flere kunne bli fristet til å begynne med dette. Samtidig ville det bli mulig å drive litt PR for FlightSim Norge. Kunne også tenkt meg å ta-en helt ut, ved å få fatt i en av de store flyskrogene som for en tid tilbake var montert som SAS reklame ved innfartsårene inn til Oslo. Da kunne jeg skjært ut hull i veggen å laget det som et carnappvindu og Flightdeck. Det hører med til historien at jeg har en fasade ut mot innfartsåra til Sarpsborg. Da hadde vel både SE&Hør og Norge rundt kommet.

Men, ikke har jeg spurt kona, ikke bygn.sjefen i kommunen. Og ikke har jeg skroget. Men gud å gøy det hadde vært.

Hilsen

Frode S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...