Bjørn Erik Stensby Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Hvorfor blir alle flyene borte, når jeg kobler inn Multiplayer? Oppdaget det i går kveld sånn tilfeldigvis. Tok en tur fra Torp til Gardermoen. Da jeg landet på GM var det ikke et eneste fly der, men så fort jeg koblet ut Multiplayeren var alle flyene på plass igjen. Noen som kan gi meg en forklaring på dette tro? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Det er slik microsoft har laget FS. Grunnen til dette er vel at de ikke synted det var noe behov for AI fly når du fløy sammen med andre. Ett eksempel er vel at det ville vært ekstremt plagsomt om AI fly skulle trafikkere OSL samtidig som jeg var online med VATSIM! Det er vel rett og slett for at de ikke skal være i veien. Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 MS kunne jo bare laget knappen : AI-Traffic On / Off Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 MS kunne jo bare laget knappen : AI-Traffic On / Off Hehe, i såfall burde det vært en knapp man bare ikke "kommer borti". Hver gang AI skal skrues av/på må hele FS loade, hadde blitt plagsomt i lengden om man kom borti knappen! Dessuten tror jeg nok at FS hadde brukt en del FPS om det hadde vært AI i tillegg til multiplayer fly. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.