Gå til innhold

Ultimate Traffic legges ut for salg 9. mai


Arne-Jørgen Venvik

Anbefalte innlegg

Det er en stor ulempe at den er PAI-basert. De burde heller ha inngått kontrakt med FSPainter slik at ting kunne sett litt realistisk ut. Og PAI-fly er heller ikke så fps-vennlige som de er hauset opp til å være. Aardvark sine modeller har langt bedre utseende og bedre framerate, og FSP har animerte thrustreversere og spoilere og bedre teksturer og gir like god framerate som PAI sine primitive modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten hele verdens all-trafikk og et enkelt klikk for og oppdatere, denne blir virkelig bra.

 

 

Det blir artig å se hvordan det de skriver så godt om vil fungere.

Jeg spår at frames vil synke drastisk når en bruker Ultimate Traffic.

 

Man bør derfor ha en god maskin, men vi får se hva blir "minste krav".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultimate traffic burde vel ikke koste mer framerate enn annen AI-trafikk. FS flyr bare de AI-flyene som til enhver tid befinner seg innenfor en viss avstand fra ditt eget fly, så om hele verden er dekket av AI burde ikke bety noe for fps. Jeg kan ikke fly til f.eks. Heathrow med 100% trafikk nå pga hakking, siden jeg har ruter for de fleste selskapene som flyr der (ikke at antall selskaper betyr så mye på framerate siden BA og BMI utgjør 90% av trafikken alene).

 

Poenget mitt er det at hvis du har lagt inn AI for alle de store flyselskapene allerede så vil ikke ultimate traffic bringe så veldig mye mer trafikk, og dermed ikke noe særlig lavere framerate. Selv om ultimate traffic har 800 flyselskaper tipper jeg at de 100 største av dem, som mange allerede har satt i trafikk i fs, kommer til å stå for 80-90% av flightene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om selv BA for halene, eller om det bare er "Great Britain" eller hva i skogen det het. Håper ikke det, for da blir det masse redigering! ""

 

Hehe, skjønner hva du mener og har vært der selv. Men BA har jo kuttet ut world tails, så realistisk sett burde det bare bli Union Flag motivet, selv om ikke alle flyene er malt om ennå. Har du forresten prøvd å legge inn Frontier (de med dyremotiver på halen). _Det_ er mye redigering det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...