Gå til innhold

Flyin i Norge 24. april


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Da vil jeg takke Einar og alle dere andre som stilte opp på torsdag for en meget hyggelig kveld, og ikke minst Georg som hadde skaffet mange piloter fra det store utland. Dette er god reklame for Norge!

 

Bare hyggelig ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere fant denne form for flyin/trening hensiktsmessig. Det kommer nok til å bli flere slike typer flyin i tiden som kommer. Neste store flyin er den 11. mai, da er det et felles arrangement mellom Norge, Sverige og Danmark. Norge skal bemanne Gardermoen med full pakke fra GND til APP i tillegg til ENOS-CTR. De av dere som vil være ATC den kvelden sender meg en mail på: accnor4@vaccn.org

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere melder dere på. Ingen trenger å booke plass enda for dette blir satt opp av meg når jeg ser hvem og hvor mange som melder seg på. Årasken er at ved dete flyinet vil jeg ha ansvaret fort å tildele posisjoner. Dette har noe å gjøre med at vi kan vente mye trafikk og da må vi ha de rette folka på de rette plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere melder dere på. Ingen trenger å booke plass enda for dette blir satt opp av meg når jeg ser hvem og hvor mange som melder seg på. Årasken er at ved dete flyinet vil jeg ha ansvaret fort å tildele posisjoner. Dette har noe å gjøre med at vi kan vente mye trafikk og da må vi ha de rette folka på de rette plassene.

 

Ok. Du har fått mailen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere melder dere på. Ingen trenger å booke plass enda for dette blir satt opp av meg når jeg ser hvem og hvor mange som melder seg på. Årasken er at ved dete flyinet vil jeg ha ansvaret fort å tildele posisjoner. Dette har noe å gjøre med at vi kan vente mye trafikk og da må vi ha de rette folka på de rette plassene.

 

Jeg sendte mail jeg også, men har også booket på VATSIM sin "ATC booking".

Vil du at jeg skal slette denne?

Einar, hehe, vet det høres litt pirkete ut, men om jeg ikke får sitte på ENVA blir jeg nok ikke med.

Føler meg ikke moden til andre flyplasser ennå, dessuten er jeg godt kjent med prosedyrene på Værnes og har derfor bedre kapasitet til å takkle uvante situasjoner om de skulle oppstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...