Bjørn Erik Stensby Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Hei alle sammen og GOD PÅSKE Har drevet å flydd litt nå og da, men har aldri laget meg en ordentlig flightplan. Nå ville jeg så gjerne lage meg noen flightplans i FS med alle data innplottet før avgang. Hvordan gjør jeg dette? Hvis det er noen som kunne feks. legge opp en flightplan mellom Bodø og Gardermoen med alle waypoints osv. Jeg kan sikkert gjøre dette i FS, men finnes det et program som jeg lage alle flightplans, for så å legge de inn i FS? Håper noen kan hjelpe meg Siter
Karl R Pettersen Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 På Sola Flyklubb sine sider, under "skoleavdelingen" og "filer for nedlasting" ligger det en navplan i excelformat (og andre) du kan bruke. Men dette er mer navplan enn flightplan. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Jaja, brillene var skitne og jeg var for lett på avtrekkeren Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.