Ivar Skaugstad Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hallo! Hvor blir det av dere, nå har jeg og Børge sittet 2 timer på Værnes, uten at et eneste fly har vært innom! Dere får komme dere i lufta folkens, ikke noe vits i å leste dette, kom dere heller på vingene!! Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Må en ha noe spesiellt for og fly på vatsim? Gratulerer Geir du ble nettop "Aktivt medlem"!!! (post 500) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hallo! Hvor blir det av dere, nå har jeg og Børge sittet 2 timer på Værnes, uten at et eneste fly har vært innom! Dere får komme dere i lufta folkens, ikke noe vits i å leste dette, kom dere heller på vingene!! Takker Hei! Først: Flott at dere vil bemanne Værnes! Skjønner godt fustrasjonen når det ikke dukker opp noe trafikk på 2-timer,men nå har det seg slik at nå er det påskeferie for flesteparten av oss og de fleste er vel dratt på fjellet. Er vel årsaken at det blir lite trafikk. Einar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Hallo! Hvor blir det av dere, nå har jeg og Børge sittet 2 timer på Værnes, uten at et eneste fly har vært innom! Dere får komme dere i lufta folkens, ikke noe vits i å leste dette, kom dere heller på vingene!! Takker Hei! Først: Flott at dere vil bemanne Værnes! Skjønner godt fustrasjonen når det ikke dukker opp noe trafikk på 2-timer,men nå har det seg slik at nå er det påskeferie for flesteparten av oss og de fleste er vel dratt på fjellet. Er vel årsaken at det blir lite trafikk. Einar.. Hei Einar! Det er jeg klar over, ville bare at folk skulle ta turen. Blir sittens litt utover kvelden om det skulle være interesse for flyging til/fra ENVA.. MVH Ivar Chr. Skaugstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.