Gå til innhold

ATC på Værnes (VATSIM)

Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hallo!

Hvor blir det av dere, nå har jeg og Børge sittet 2 timer på Værnes, uten at et eneste fly har vært innom!

Dere får komme dere i lufta folkens, ikke noe vits i å leste dette, kom dere heller på vingene!!

Takker ""

Hei!

Først: Flott at dere vil bemanne Værnes! Skjønner godt fustrasjonen når det ikke dukker opp noe trafikk på 2-timer,men nå har det seg slik at nå er det påskeferie for flesteparten av oss og de fleste er vel dratt på fjellet.

Er vel årsaken at det blir lite trafikk.

Einar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Hvor blir det av dere, nå har jeg og Børge sittet 2 timer på Værnes, uten at et eneste fly har vært innom!

Dere får komme dere i lufta folkens, ikke noe vits i å leste dette, kom dere heller på vingene!!

Takker ""

Hei!

Først: Flott at dere vil bemanne Værnes! Skjønner godt fustrasjonen når det ikke dukker opp noe trafikk på 2-timer,men nå har det seg slik at nå er det påskeferie for flesteparten av oss og de fleste er vel dratt på fjellet.

Er vel årsaken at det blir lite trafikk.

Einar..

Hei Einar!

Det er jeg klar over, ville bare at folk skulle ta turen.

Blir sittens litt utover kvelden om det skulle være interesse for flyging til/fra ENVA..

MVH

Ivar Chr. Skaugstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...