Ivar Skaugstad Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 Hei! Jeg har da akkurat mottatt min rating til student, så nå kommer dere nok til å se meg som ENVA_V_APP utover. Men til min forferdelse kan jeg ikke sende beskjeder til piloter! Å logge seg på som APP og sette ATIS var ikke noe problem, men når jeg skulle sende en beskjed til en pilot å spørre om han kunne se om ATIS så grei ut, kom beskjeden [ERROR] Can't send private messages to pilots! Det er jo en slik melding man får når man er OBS! Jeg bruker forøvrig ProControler.. Noen som vet hva som er feilen!? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 Ja, du skrev .msg CALLSIGN MELDING, men det kan du kun gjøre til andre kontrollere, du må skrive .chat CALLSIGN og 'enter'-tasten, så dukker det opp et hvindu der du kan sende meldingene til den du vil, enten controller eller pilot. Du har vel lest manualen? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. april 2003 Forfatter Skrevet 8. april 2003 Du har vel lest manualen? Det er både og.. Ikke alt går inn i hodet på meg vet du! Jeg har prøvd det, men piloten svarte ikke, kan vel være at han bare ikke gadd Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.