Gå til innhold

KLM (Fokker 70) Schipol-Værnes starta idag!


H Stranden

Anbefalte innlegg

Hadde dere med rød løper? ""

 

Kollegaen som landa søndag var en av 4 passasjerer.

Romslig med andre ord. - men jeg ser frem til å bruke denne maskinen når jeg skal ut i verden i jobbsammenheng. Det er det helt sikkert andre som gjør også. Måtte det bli en suksess!

 

mvh.

Helge

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bli moro å få se KLM her ja! Noen ganger må jeg innrømme jeg hadde ønsket å bo nær Gardermoen og fått sett alle flyene! Tror det er mange godbiter som er innom der på en dag!

 

Ellers så forstår jeg Jørgen. Naturen i Nord-Norge kan ingenting måle seg med! stupbratte fjell som synker ned i krystallblått hav. Midnattsola som speiler seg i sjøen...! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist uke var jeg på arb.oppdrag i Lisboa. Tok derfor denne KLM Cityhopper Fokker 70 fra Værnes ned til Amsterdam for flybytte til Lisboa (KLM-737).

 

Det er etterhvert blitt brukbart belegg på disse rutene.

Bra komfort, litt vel travel cabinbesetning, de hadde hastverk med å få unna serveringen + ryddingen, for så å lese aviser og drikke kaffe selv. Det er mer enn nok tid til servering på denne flighten, så det burde være unødvendig å gjøre det slik.

 

- men supert tilbud til oss trøndere som flyr en del ut i europa.

 

mvh.

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...