Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En arbeidskollega fra England kom til Trondheim idag via Amsterdam. - og det skjedde med KLM's nye direkterute som flys med en Fokker 70.

Da må vi vel få lagt inn denne ruta også inn i FS2002. Rett skal være rett ...

mvh.

Helge

Skrevet

I dag startet den nye ruta til Amsterdam ja! Men det første flyet kom lørdagskvelden. Jeg og en bekjent var på Værnes og opptredte som "velkomstkommité" da den landet. Da var det PH-KZE som kom som "KLM1177".

Skrevet

Hadde dere med rød løper? ""

Kollegaen som landa søndag var en av 4 passasjerer.

Romslig med andre ord. - men jeg ser frem til å bruke denne maskinen når jeg skal ut i verden i jobbsammenheng. Det er det helt sikkert andre som gjør også. Måtte det bli en suksess!

mvh.

Helge

Skrevet

Hehe... Er så kult å se når dere blir overlykkelige bare det komemer noe annet enn Braathens, SAS, Widerøe og NAS... Men vi Osl-folk er vel kanskje litt bortskjemt som noen nevnte her... Men håper ruten går bra da! Ble ikke den fløyet av 737 før.......?

Skrevet
Begynner virkelig KLM å fly faste ruter via Værnes...? Cool "" Hvor ofte flyr det flyet innom Værnes da?

Hehe, nei. Ikke noe "via" her. Ruten er Amsterdam - Værnes - Amsterdam 2 ganger daglig, hvor den ene rundturen har nattstopp på Værnes. ""

Skrevet

skal bli moro å få se KLM her ja! Noen ganger må jeg innrømme jeg hadde ønsket å bo nær Gardermoen og fått sett alle flyene! Tror det er mange godbiter som er innom der på en dag!

Ellers så forstår jeg Jørgen. Naturen i Nord-Norge kan ingenting måle seg med! stupbratte fjell som synker ned i krystallblått hav. Midnattsola som speiler seg i sjøen...! ""

Skrevet

Jeg skal sikkert flytte litt rundt i landet. Nå bor jeg i trøndelag, senere skal jeg flytte til Bardufoss for å gå på NAC. Kanskje blir det sørlandet også! Men én ting er sikkert: Jeg blir innenfor landets grenser. Støtter deg med at Norge er et fint land. Er ikke grusomt fint en selvmotsigelse??

""

Skrevet

Sist uke var jeg på arb.oppdrag i Lisboa. Tok derfor denne KLM Cityhopper Fokker 70 fra Værnes ned til Amsterdam for flybytte til Lisboa (KLM-737).

Det er etterhvert blitt brukbart belegg på disse rutene.

Bra komfort, litt vel travel cabinbesetning, de hadde hastverk med å få unna serveringen + ryddingen, for så å lese aviser og drikke kaffe selv. Det er mer enn nok tid til servering på denne flighten, så det burde være unødvendig å gjøre det slik.

- men supert tilbud til oss trøndere som flyr en del ut i europa.

mvh.

Helge

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...