Arne-Jørgen Venvik Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 I dag gikk jeg inn på View og valgte "top down view" jeg prøvde for første gang og zome helt ut så langt det gikk. Da oppdaget jeg at jeg til slutt fikk se hele verden, ganske kult. At man kunne zome så mye ut hviste jeg ikke. Mange av dere har sikkert funnet ut dette fra før av, men er det noen som ikke har prøvd det så har dere jo lært noe nytt. Siter
Thomas Vatne Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Synd de ikke har forbedret oppløsninga side begynnelsen i '98... Litt for grumsete. Og så mangler det stjerner og måne... Bare for å pirke.. Siter
Morten Nelson Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Man kan trykke ctrl+S for å komme inn i "Top-Down"-mode. Hyggelig å høre at folk fortsatt finner ut ting. Siter
Andrè Amundsen Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 jeg tok noen bilder av det for ikke så lenge siden ... Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Skrevet 25. mars 2003 Synd de ikke har forbedret oppløsninga side begynnelsen i '98... Litt for grumsete. Og så mangler det stjerner og måne... Bare for å pirke.. Vi kan jo håpe på at det blir forbedret i neste verson av fs Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.