Gjest Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Dere må høre denne lydfila. Jeg falt bokstavlig talt av stolen første gang jeg hørte den... Er cockpit opptak fra en F-16B/D der "passasjeren" har en særdeles dårlig dag... F-16 opptak Siter
Lars K. Rønes Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 ROFLMAO!! Hehe... Jeg er imponert over at ATC klarte å holde seg alvorlig på slutten der... Lars Siter
Morten Nelson Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 ÆSJ! Det var herslig! Stakkars fyr. Hadde ikke likt å vært inni flyet sammens med han der. Siter
Aleksander Rønning Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 Har hørt den før,men den er like morsom hver gang! Tenk deg hvor flau han var da..... Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 undertegnede HYLER AV LATTER og som tidligere Crewchief assistent kan jeg bare ha den ypperste sympati for den stakkaren av en crewchief som skulle fixe opp i denne lille "ulykken" her vel kan ikke si annet en.. [sensurert] HAPPENS *Skratte* Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.