Gå til innhold

Ryanair valgte Coast Air


Helge Bø

Anbefalte innlegg

Da er vel fremtiden i lille Coast Air i Haugesund sikret ettersom de fikk handling-kontrakten med Ryanair, Coast Air får ansvar for all innsjekk og cargo. De vant i konkurranse med SAS, kanskje ikke uventet...

 

Ryanair opplyser at av alle nye ruter som starter opp til våren så er det størst interesse for ruten Stansted-Haugesund, og de regner med 100.000 pax i året.

 

Høres jo lovende ut, men jeg liker ikke Ryanair jeg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vant i konkurranse med SAS, kanskje ikke uventet...

 

Kjenner du innholdet i vårt "anbud" da """"

 

Alle gode ønsker til lille Coast air som skal handle Ryanair! ""

Får håpe de tjener penger på dette...Coast air`s tilstedeværelse på ENHD er ekstremt viktigt med tanke på bevilgninger fra Avinor og utvikling generelt, ikke minst vist det blir noe av Rognfast forbindelsen, som korter ned kjøredistansen fra HAU til SVG med en time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du innholdet i vårt "anbud" da

 

Yes, er for dyre. Og Ryanair vil ikke ha mer med SAS å gjøre enn absolutt nødvendig. På Torp har de vel ikke noe alternativ enn SAS-selskapet Widerøe ""

 

...ikke minst vist det blir noe av Rognfast forbindelsen, som korter ned kjøredistansen fra HAU til SVG med en time

 

Ryfast blir det ingenting av, jeg vil ikke ha mer trafikk gjennom Hundvåg. Basta! ""

Men du snakker vel om tunnel under Boknafjorden, det er jo greit nok ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...