Stian Berg Hansen Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Jeg lurte på om noen vet hvor det er gode muligheter for å spotte etter fly i Tromsø. (Spotteplassen bør være i nærheten av Langnes.) Håper noen kan hjelpe! Siter
Kristian Viken Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 det kunne kanskje hvert morsomt og arrangere spottertur til tromsø der fler fly-ensusiaster kunne delt meninger osv. ?? Siter
Morten Nelson Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Jepp, enig... Noen må få igang noe, men ikke jeg, for jeg er så lat . Men jeg blir med hvis det blir noe. Siter
Morten Nelson Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Ja si det... Men først: Hvem vil være med til ENTC på spotte-tur? Si fra her, så finner vi ut resten senere. Siter
Kristian Viken Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Jeg er med , så lenge det skjer i en helg eller for eks. i den kommende vinterferien!! Siter
Kristian Viken Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Da kan vi legge Spotter-turen til for eks en lørdag for eks: 15 feb el. 7 mars Siter
Morten Nelson Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Det passer sikkert for meg. Hvor mange er det som er inresert i å være med? Siter
Kristian Viken Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 De som er interisert i å bli med og kanskje det er noen som vil arrangere noe pga. jeg kjenner ikke til Tromsø Lufthavn og kanskje etter en liten spotter-tur kunne man tatt seg en cola et eller annet sted i byen, der me kan prate om fly osv. Skriv deg opp under !!! Siter
Morten Nelson Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Jeg er med, men jeg kan ikke 1-3 mars eller 7-9 mars. Bare finn ut når, så kommer jeg. Håper det blir noe ut av dette. Siter
Kristian Viken Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 De som er interisert kan også nå meg på mail el MSN hvis ønskelig: vikens_airline@hotmail.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.