Gå til innhold

Plasseringsfeil !


Morten Aalberg

Anbefalte innlegg

Etter endelig å ha lagt in ADSL åpner det seg en helt ny verden for en ivrig FS entusiast. Noe slit i starten med innstalering og oppkoblinger ( takk for god hjelp Einar Halvorsen ) kom jeg på nettet i kveld. Hoppet like godt rett i det og benyttet meg av Voice.

 

Etter å ha logget flightplan EGKK ( Gatwick ) ENGM kalte jeg opp ground og ba om IFR to ENGM. En meget hyggelig person svarte og fortalte at jeg ikke sto på Gatwick. Etter litt frem og tilbake takket jeg for hjelpen og logget ut.

 

Det samme skjedde noe senere i kveld. Logget en plan fra ESSA til ENGM og og videre samme prosedyre som beskrevet tidligere. En behjelpelig hyggelig kar kunne fotelle meg det samme som skjedde tidligere på kvelden. Du er ikke på Arlanda men 40 nm lengre sør. Hva skjer. Sceneryet som benyttes for London er London Airports ellers på Arlanda orginalt FS2002 scenery. Et annet kjapt spørsmål.

Når jeg forlot EGKK (Gatwick ) logget jeg ut. Hvordan logger jeg ut for å innaktivere denne flightplan. Mitt spørsmål er relevant da controlleren på Arlanda sjekket og selvfølgelig mente jeg burde stå på Gatwick. Dette da det for han så ut som jeg gjorde pga. at flightplan hang igjen i systemet.

 

Noe gode tips å få,

 

Mvh

 

Morten Aalberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...