Ivar Skaugstad Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Hei, skal ta meg en tur ned til Ibiza fra Gardermoen i morgen tidlig. Lurte derfor på i den sammenheng om noen ville være med? Skal fly retur flight også, etter 45 min på Ibiza for å fuel'e og gjøre klart flyet igjen. Jeg kommer til å fly med VATSIM, så det er litt lurt om man har kjennskap til det. Departure er 06:00, litt tidlig på en Lørdag kanskje, men jeg må være tilbake på OSL før kl. 14:00. SKulle det være interesse så send en mail til adressen på "signaturen" så raskt som mulig, turen er tross alt i morgen tidlig! MVH Ivar Chr. Skaugstad BLX375 Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Hei Ivar, skulle veldig gjerne vært med, men i morgen er den store dagen, nemlig Tennis Mesterskapet, så jeg kan nok desverre ikke fly nedover! Another time! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Skrevet 17. januar 2003 Hehe, viste det på en eller annen måte. Det var derfor jeg ikke spurte deg heller, men vi tar da en flytur neste helg vi vet du! Men nå får jeg begynne å ha meg i seng snart, skal tidlig opp! Siter
Sondre Aabø Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Hei hei hei Det blir ikke noe tennis på deg i morgen er det FLYIN på ENGM Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Skal se om jeg ikke får flydd en liten tur i kveld! I tennis mesterskapet kom jeg videre, men i dag kom nederlaget Skal spille trøst turnering neste helg og også double turnering på Fredag så vi får se om jeg ikke gjør det litt bedre da *håpe håpe* Skjønner at FLY-INNET er vellykket så håper jeg får kommet meg på! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.