Evelyn Wærnes Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Oi... Da er det LITT driti ut for meg da,, hvis jeg ikke klarer det... Hahaha,, jaja.... Det for ikke hjelpe. Hvordan gikk det med deg/dere første gangen da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ikke bra... Moste en 747 rett i bakken . Det var jo noe helt annet med 2002. Jeg var vant til 98. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Etter hva jeg husker, så gikk det rett til [sensurert]. Bedre gikk det heller ikke når jeg begynte å fly Bell'en i FS98. Men nå går det jo noenlunde bra, etter 5 år med simming. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelyn Wærnes Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Hehehe,,, tror nok ikke at jeg kommer til å være så veldig mye over bakken jeg heller da.. Men det ordner seg nok til slutt ( for vi håpe )!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.