Gå til innhold

Alder ingen hindring...


Kjell Hanssen

Anbefalte innlegg

Man har jo forlengst forstått at alder i simmermiljøet ikke er noen hindring. Det er jo en egenskap som veldig mange av oss har.

Innerst inne i oss er det alltid et guttebarn.

For noen dager siden satt jeg oppe som controller på Værnes. Det var liten trafikk, så jeg vasket radarskjermen satte koppene i oppvaskmaskinen tørket støv av gamle kart osv.

Da plutselig poppet det opp et chatvindu på skjermen. Det var en controller i statene som også hadde lite å gjøre. Vi "sjabbet" en del og underveis begynte jeg å ane at dette var en erfaren pilot. Jeg begynte å spørre om diverse. Det viste seg at han hadde fløyet enmotors i mange år og hadde det særdeles hyggelig nå med å sitte som controller for andre. Da jeg så spurte om hans alder fikk jeg omentrent hakeslipp.

Jeg trodde han fleipet med meg å sa flere ganger til han at jeg mente han tullet med meg, men han bedyret på det sterkeste at alderen var riktig. Han jobbet til og med i Satco. Jeg fikk E-mailadressen hans også slik at jeg kunne kontakte han når jeg ville. Han hadde med Flyin og gjøre i Satco.

Hvor gammel han er???????????????

81 år

Utrolig men sant.

Stå på gutter selv om dere er snart 60....

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kjell!

Nei hvorfor skulle alder være noen hindring, så sant hu'e funker sånn noenlunde! Jeg kan ikke konkurrere med den SATCO-typen din, men i likhet med ham har også jeg fløyet en-motors fly i mange år. Jeg nærmer meg 78 år, og har det rimelig gøy når jeg leker med min FS98! (FS2000 kommer jeg nok foreløpig til å stå over!).

Mvh "Onkel" Leslie

leslies@online.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...