Gå til innhold

Hvordan bli oppgradert fra OBS til Studen på Procontroller?


Frode Grønnestad

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå sittet som ATC i procontroller i 17 timer og lurer på hvordan jeg kan oppgradere meg til Student?

Jeg har registrert meg på Vatsim.net og oppdatert kontoen min og knyttet meg til Europa divisjonen. Jeg prøvde en gang å søke for å få ta testen, men da fikk jeg beskjed om at jeg var "Unknown user" hos vatsim-eur. Dette var for ca. en måned siden. Prøver jeg å søke igjen får jeg bare beskjed om at jeg allerede har lagt inn en søknad.

Noen som kan hjelpe meg???

 

Hilsen Frustrert ATC entusiast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en mail til Serdar Sualp (ssualp@trvacc.org) i VATSIM Training Department og forklar hva problemet er. Når du har bestått testen, og for øvrig oppfyller minimumskravene for ATC i Norge, kan du søke medlemskap i VACC Norway. Deretter vil du bli tatt med online til en liten enkel praktisk test. Når dette er bestått, vil du få din Student-rating og du kan begynne som ATC.

 

Hilsen Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...