Gå til innhold

Hjelp, jeg er på feil sted i Squawkbox!!! Trenger assistanse.


Harry Borch

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har prøvd og prøvd, men finner ikke ut av det.

Når jeg logger meg på SB og skal ta av fra f.eks Værnes og står ved f.eks gate 44. Da viser radarbilde til controlleren at jeg er ca. 50 mil lenger sør?

Jeg har installert siste versjon av SB, FSUIPC.dll reinsallert fs2002. Lagt inn norske flyplasser etter boka og norge mesh. Men ingenting hjelper jeg er middels talt meget fortvillet. JEG VIL FLY LIVE JEG OGSÅ....

Noen som kan hjelpe?

 

mvh

Harry LN-HAB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej !!

Ge inte upp ännu prova lite på andra ställens och se om du får samma resultat.Snacka med ATC-killen i ex. Norge och fråga var han ser dig.

 

FMS: en i SB är ingen hit.Har aldrig hört om att CFS3 skulle påverka på detta sätt visst du har Direct x2 i denna och den ska du passa dig för om du vill andvända SB men vad jag vet påverkar det andra saker än position.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen folkens,

Jeg er på den siste directx versjonen som microsoft har lagt ut.

Jeg kjører med et Nvidia Gforce2 TI 200 agp skjermkort med de siste driverne fra nvidia. Det kan være at jeg burde prøvd med standard skjerm oppløsning og vga kort med 640 x 480 skjermoppløsning. Skal prøve det til helgen når jeg kommer hjem.

 

Men skulle det ha noen innvirkning???

 

Er det noen som vet hvor de forskjellige posisjonene blir lagt inn til scenery.

 

Men, merkelig hvis alle legger det inn slik det står i norway8 og alle får det til uten om meg.

Hjernen min virker kanskje ikke helt på bølgelengde med pcen..... "[smil]"

Men, at det skjer også når jeg kjører standard scenerys at det da også er på samme posisjon????

 

Ja ja, kanskje jeg skriver en mail til FS2002 gutta hos Microsoft og hører med dem hva de sier...

 

Håper på flere innspill....

Ingen innspill er for dumme...

Takk så langt.

 

mvh

Harry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...